vineri, 10 decembrie 2010

Ce credeti ca se intampla atunci cand ..... ?

Hey everybody ! Here creatza .
Ce credeti ca se intampla cu dungile albe de pe cer care raman in urma avionului ? Cum se formeaza ? Afecteaza cu ceva ?

26 de comentarii:

  1. Avioanele au motoare foarte puternice, care ard kerosen, iar prin arderea asta, se formeaza vapori de apa.
    La altitudini inalte, temperaturile sunt foarte joase, astfel ca o parte din vapori astia de apa se transforma in gheata.
    Asadar, dungile albe care raman in urma avionului sunt cristale de gheata.
    Iata raspunsul la intrebarile tale Creatzo si mai am si eu una : De ce unele dispar imediat si altele sunt vizibile mai mult timp ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu toţii ştim că un avion cu reacţie lasă în aer dîre albe de condens produse de motoare. În funcţie de condiţiile atmosferice aceste dungi rezistă pe cer cîteva minute.
    Există, însă, un alt gen de dîre, numite de adepţii Teoriei Conspiraţiei – chemtrails – urme lăsate tot de avioane, dar de natură chimică (ce rezistă cu orele pe cer) cu rolul de a împrăştia diferiţi agenţi patogeni precum virusul AH1N1.

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo sunt Irina... acestea sunt raspunsurile tale adriana...

    RăspundețiȘtergere
  4. Aparent par darele lasate in urma de motoarele cu reactie ale avioanelor… Doar ca … nu e asa ! In mod normal, gazele arse de la turboreactoare sunt … vapori de apa (culoare alba), CO2 si putine alte componente gazoase care se imprastie rapid, fara a lasa urme lungi sau persistente. Ceea ce se vede in zilele noastre, acele urme fumurii, care se ingroasa apoi formeaza o pacla cetoasa ce tinde sa acopere cerul… sunt cu totul altceva! Acelea sunt dare chimice (chemtrails), imprastiate cu buna stiinta si…rea intentie, care polueaza aerul, si produc efecte din cele mai daunatoare sanatatii

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveti dreptate , dragi colegi .. dar să ştiti că aceste dâre lăsate pot fi şi periculoase ! Uitati ce am aflat eu :
    De la mijlocul anilor 1990 încoace, în SUA a început să fie observată înmulţirea unor dâre de un tip nou. Ele apar la altitudine mai joasă decât cea a dârelor de condensare [contrails], uneori chiar aproape de nivelul solului, pot să fie albe sau colorate şi se estompează foarte lent, lăsând să treneze o ceaţă în care pot fi detectate diverse particule sau filamente. Uneori, ele formează nori longitudinali care se taie brusc, lăsând un gol în respectiva dâră. Apoi norii par a se forma din nou pentru a se termina la câţiva kilometri mai departe. Sau, dimpotrivă, dâra taie cerul de la un capăt la altul al orizontului. Aceşti nori nu sunt întotdeauna situaţi la mare altitudine, după cum pretind autorităţile militare sau cele ale controlului aerian. Foarte adesea, îi putem sesiza la înălţimi cuprinse între 1000 şi 5000 metri, dar şi mai sus de 9000 de metri, care este altitudinea culoarelor de zbor ale avioanelor comerciale.La început, doar extrem de puţine avioane lăsau în urma lor astfel de dâre. Astăzi, au devenit extrem de numeroase, brăzdând cerul în cruciş, în paralel şi chiar în formă de „S“ sau de cercuri. Privim pe furiş cerul şi atunci când zărim aceste dâre, ni se pare normal ca un avion care trece să lase în spatele lui urme care se întind de la un capăt la altul al orizontului. Ele se lărgesc continuu, amestecându-se cu alte dâre, ajungând să formeze un adevărat nor, care acoperă cerul ore în şir.
    Analizele efectelor chemtrail-urilor, adevărate dâre ale morţii, sunt dintre cele mai neliniştitoare. Soluţia oficială care ni se oferă: vaccinuri noi şi antibiotice super-tehnologizate, în condiţiile în care s-a demonstrat că supraconsumul de vaccinuri şi de antibiotice de tot felul nu a făcut decât să reducă iremediabil capacitatea sistemului imunitar de a răspunde la atacuri subite.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da .. aveti dreptate dragi colegi .. dar sa stiti ca aceste dare/linii albe pot fi de asemenea si periculoase ! Uitati ce am aflat eu :
    De la mijlocul anilor 1990 încoace, în SUA a început să fie observată înmulţirea unor dâre de un tip nou. Ele apar la altitudine mai joasă decât cea a dârelor de condensare [contrails], uneori chiar aproape de nivelul solului, pot să fie albe sau colorate şi se estompează foarte lent, lăsând să treneze o ceaţă în care pot fi detectate diverse particule sau filamente. Uneori, ele formează nori longitudinali care se taie brusc, lăsând un gol în respectiva dâră. Apoi norii par a se forma din nou pentru a se termina la câţiva kilometri mai departe. Sau, dimpotrivă, dâra taie cerul de la un capăt la altul al orizontului. Aceşti nori nu sunt întotdeauna situaţi la mare altitudine, după cum pretind autorităţile militare sau cele ale controlului aerian. Foarte adesea, îi putem sesiza la înălţimi cuprinse între 1000 şi 5000 metri, dar şi mai sus de 9000 de metri, care este altitudinea culoarelor de zbor ale avioanelor comerciale.
    De la apariţia avioanelor cu reacţie, ne-am obişnuit să vedem pe cer dâre albe în urma lor, atunci când trec pe deasupra noastră, la mare altitudine. Aceste dâre albe – în engleză contrails, [dâre de condensare] – depind în special de doi factori: umiditatea ambiantă şi temperatura, foarte scăzută la acea altitudine. Ele pot să fie alcătuite din fine picături de apă condensate sau din cristale de gheaţă şi de zăpadă.

    Aceste dâre pot să apară la altitudine joasă, aproape de nivelul solului, doar în zone cu un climat extrem de rece (Antarctica, Arctica) şi constituie un serios handicap pentru circulaţia aeriană. La altitudine, aceste condiţii se manifestă regulat începând de la 9000 de metri. Dârele pot rămâne vizibile mai multe minute înainte de a fi dispersate de vânt, gradat, până când dispar complet. Aceste dâre de condensare, nefiind formate decât din molecule de apă, sunt aproape inofensive, mai ales prin comparaţie cu poluarea pe care o singură turbină de avion o generează, datorită arderii carburanţilor şi ai altor agenţi chimici. Dârele de condensare [contrails], fiind compuse din vapori de apă, se disipă după o scurtă perioadă de timp. Conform meteorologului Thomas Schlattes de la Administraţia Naţională Oceanică şi Atmosferică a Statelor Unite, ele nu se pot forma decât la temperaturi de – 60°C şi mai mult, la niveluri de umiditate relativă de 70% şi la altitudini foarte mari.

    RăspundețiȘtergere
  7. De la apariţia avioanelor cu reacţie, ne-am obişnuit să vedem pe cer dâre albe în urma lor, atunci când trec pe deasupra noastră, la mare altitudine. Aceste dâre albe – în engleză contrails, [dâre de condensare] – depind în special de doi factori: umiditatea ambiantă şi temperatura, foarte scăzută la acea altitudine. Ele pot să fie alcătuite din fine picături de apă condensate sau din cristale de gheaţă şi de zăpadă.

    Aceste dâre pot să apară la altitudine joasă, aproape de nivelul solului, doar în zone cu un climat extrem de rece (Antarctica, Arctica) şi constituie un serios handicap pentru circulaţia aeriană. La altitudine, aceste condiţii se manifestă regulat începând de la 9000 de metri. Dârele pot rămâne vizibile mai multe minute înainte de a fi dispersate de vânt, gradat, până când dispar complet. Aceste dâre de condensare, nefiind formate decât din molecule de apă, sunt aproape inofensive, mai ales prin comparaţie cu poluarea pe care o singură turbină de avion o generează, datorită arderii carburanţilor şi ai altor agenţi chimici. Dârele de condensare [contrails], fiind compuse din vapori de apă, se disipă după o scurtă perioadă de timp. Conform meteorologului Thomas Schlattes de la Administraţia Naţională Oceanică şi Atmosferică a Statelor Unite, ele nu se pot forma decât la temperaturi de – 60°C şi mai mult, la niveluri de umiditate relativă de 70% şi la altitudini foarte mari.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu personal,am observat catvea anomalii in privinta darelor lasate de avioane si anume:
    -unele de disipeaza aproape instantaneu(10-20 de secunde),in timp ce altele persista cate ore
    -cele care persista tind sa formeze chiar si nori!!
    -am observat cazuri in care mai multe dare(6-7)erau formate pe cer intr-un tipar complex de tip #(darele se intersectau ca o panza)


    din cate am azuit,si chiar m-am interesat,am vazut un documentar pe discovery chiar despre avioane si despre tot ce se intampla cu acestea.este vorba de o incarcare foarte mare a atmosferei cu vapori de apa care fake ka alte suspensii din aer sa persiste mai mult.incalzirea kre duke la o evaporare mai mai a apei oceanelor,si am azuit ca se cunoaste dupa ploile musonice,nu numai la noi.da,o umezeala foarte mare,si in varfuri ce trec epste limita norilor,la peste 2000m,se observa asta.e mult mai cald fata de acum 20-30 de ani,sigur este de la incalzire nu cred ka are legatura cu oameniil.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu cred ca dungile albe care raman in urma avionului sunt daunatoare pentru sanatatea omului...ele pot avea efecte negative asupra plamanilor,asupra respiratiei...

    RăspundețiȘtergere
  10. app comentul e pus de mine Diaconeasa Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  11. Aici nu e vorba de poluare ca efect secundar, in zborul normal al avioanelor.Este vorba de imprastieri deliberate de anumite tipuri de chimicale, dar si alti factori, iar destinatia zborurilor este tocmai aceasta imprastiere!

    RăspundețiȘtergere
  12. • Hey,sunt Maria.Eu cred ca aceste trasee sunt contrails sau vapori cauzate de motorul de avion de evacuare şi wigtip atmosferice de vârtej. Produse secundare principale ale motorului cu reacţie de evacuare sunt dioxidul de carbon şi apă. Deoarece temperatura aerului, la o altitudine de croazieră companie aeriană este la fel de mult ca 40 de grade sub zero, vaporii de apa care este expulzat din motoarele îngheaţă şi forme de fapt nori cirrus putin. Daca priviti cu atentie la fata unui contrail puteţi vedea avion determinând-o. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Andreescu Andreea(Rozzy)! Cu toţii ştim că un avion cu reacţie lasă în aer dîre albe de condens produse de motoare. În funcţie de condiţiile atmosferice aceste dungi rezistă pe cer cîteva minute.Există, însă, un alt gen de dîre, numite de adepţii Teoriei Conspiraţiei – chemtrails(pomenit si de Alex) – urme lăsate tot de avioane, dar de natură chimică (ce rezistă cu orele pe cer.Conform unui articol, aceste chemtrails conţin printre altele săruri de bariu, care se crede că sînt folosite la aplicaţii militare ca un strat reflectorizant al diferitelor game de unde radio. Problema e că se bănuieşte că în aceste substanţe se introduc viruşi, bacterii, microbi, ciuperci microscopice, diverşi agenţi biologici care sînt testaţi pe populaţie(din aceasta cauza probabil sunt peste tot microbi care ne invadeaza). Dîra ce se formează este de fapt un polimer care se transformă într-o plasă fină care se întăreşte în contactul cu aerul şi astfel rămîne plutind în atmosferă, la mare înălţime, în cele din urmă "căzînd" pe pămînt.
    Dupa parerea mea afecteaza,deoarece este inca o sursa de poluare care cade deasupra noastra !

    RăspundețiȘtergere
  14. Iata cat de periculoase pot fii darele lasate pe cer, de avioane: Tot mai multe avioane care zboară chiar şi la mică altitudine lasă în urma lor dâre ale morţii [chemtrails, dâre alcătuite din substanţe chimice, care nu au nici o legătură cu carburantul sau sistemul de propulsie al avioanelor]. În acest mod, sunt răspândite pe ascuns anumite substanţe care provoacă bolile, epidemiile, suferinţa şi moartea. Acest articol cuprinde o mărturie cutremurătoare a unui mecanic care a văzut echipamentul tehnic folosit pentru dispersarea unor substanţe toxice şi mărturia unui funcţionar superior al unei companii aeriene, care a avut acces la documentele unui proiect guvernamental secret prin care se realizează această dispersare a unor substanţe în atmosferă.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aveti idee cam cu cat au crescut anumite boli in Romania in ultimii 11 ani ? Ar fi socant daca ati avea acces si ati afla aceste date aflate in posesia Ministerului Sanatatii ! Nu e coincidenta, e… consecinta ! Observati cum imprastierea deliberata de chimicale are loc mai ales cu 1-2 zile inainte de precipitatiile meteorologice anuntate, astfel incat aceste precipitatii sa le poata apoi transporta spre sol si de aici in plante, apa de baut, respiaratie prin evaporare de pe sol si inhalare), etc. Ati observat cum aceste dare se incruciseaza si se formeaza un fel de “retea” ca astfel distributia chimicalelor sa fie cat mai uniforma si sa acopere in intregime o anumita zona? S-a amintit vreodata de catre autoritati despre aceste activitati, s-au explicat ele cumva? Din contra, se trece totul sub tacere si… complicitate! Doar acum cateva zile unele posturi TV au anuntat (si le multumim pentru acest fapt) ca zapada este “poluata cu plumb si alte metale grele” si sa nu fie mancata de copii! Dar cauza, nu a fost dezvaluita! Care este “miza” acestor operatiuni care se desfasoara aproape pe tot globul pamantesc, chiar si in cale mai izolate regiuni? Asteptam inca o explicatie a autoritatilor in drept, dam aceasta posibilitate ! Dar daca nu va veni, explicatiile vor veni !

    RăspundețiȘtergere
  16. exista o stire comform careia zapada ar fi poluata. ce m-a surprins a fost poluarea cu DDT. asta de unde a mai venit? sa fie de la avioanele care se ocupa cu deratizarea? sunt curioasa ce efect are zapada asta dat fiind ca al meu catel a mancat cateva portii bune – de placere :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Explicaţia cu care, iniţial, responsabilii civili şi militari ai forţelor aeriene i-au liniştit pe observatori, a fost aceea că ar fi vorba doar de dâre de condensare. La întrebarea de ce aceste urme nu existau cu mai mulţi ani în urmă răspunsul a fost că atunci avioanele nu zburau atât de sus încât să permită formarea acestor dâre. În anumite cazuri, aceste dâre, au spus ei, pot rezulta ca urmare a aruncării restului de carburant, în vederea unei posibile aterizări forţate. Cu toate acestea, înmulţirea acestor dâre (nu toate avioanele care zboară riscă să se prăbuşească, din câte se ştie...) şi aspectul lor face să fie ridicol şi inadmisibil acest gen de justificare...
    Analizele efectelor chemtrail-urilor, adevărate dâre ale morţii, sunt dintre cele mai neliniştitoare. Soluţia oficială care ni se oferă: vaccinuri noi şi antibiotice super-tehnologizate, în condiţiile în care s-a demonstrat că supraconsumul de vaccinuri şi de antibiotice de tot felul nu a făcut decât să reducă iremediabil capacitatea sistemului imunitar de a răspunde la atacuri subite.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna sunt M.Cristiana am aflat si eu cate ceva nou despre aceste dungi albe lasete in urma de avioane insa documentandu-ma despre ele am aflat ca in curand se va folosi un nou biocombustibil obtinuti din alge care nu va mai dauna atat de grav sanatatii.
    Conform BBC News, avionul, de tip Boeing 737-800, a zburat fara probleme in timp ce unul dintre motoarele sale a fost alimentat cu un amestec 50-50 de biocombustibil si combustibil clasic de avion.

    Avionul, care a decolat de pe un aeroport din Texas, s-a rotit deasupra Golfului Mexic timp
    de o ora si jumatate iar in timpul zborului au fost facute cu succes numeroase teste de urgenta, printre care si o oprire si repornire a motoarelor.
    Extragerea biocombustibililor din alge este vazuta in prezent drept o solutie viabila la inlocuirea unei parti a hidrocarburilor clasice. Mai mult, acestia ar trebui sa ia locul biocombustibililor din prima generatie, care sunt extrasi din plante tehnice. Cultivarea plantelor tehnice la scara mare a avut drept consecinte negative, pe de o parte, reducerea suprafetei cultivate cu cereale (ceea ce a insemnat cresterea pretului mondial al alimentelor). Pe de alta parte, extinderea suprafetelor cultivate cu plante tehnice pentru biocombustibili prin noi desteleniri a dus la reducerea masiva a ecosistemelor naturale in unele tari.

    RăspundețiȘtergere
  19. Prin arderea carburantului, avionul degaja gaze de esapament care contin, printre altele, vapori de apa si impuritati. Gazele acestea ies din reactor cu o temperatura extrem de mare,
    Iar atunci cand intra in contact cu aerul rece si uscat, diferenta mare de temperatura provoaca condensarea si inghetarea acestor vapori de apa pe impuritati. Aceasta urma este alcatuita din gheata! Ceea ce explica urma alba pe care o vedem pe cer.app sunt georgy

    RăspundețiȘtergere
  20. Uite o dunga alba pe cer! Anul asta se poarta dungi si cerul vrea sa fie la moda, asa as fi explicat daca m-ar fi intrebat cineva pana acum ce e cu urma aia alba pe care o lasa avioanele in urma lor. Mereu, cand nu stiu raspunsuri, improvizez unul.
    Dar am aflat raspunsul corect.Avioanele ard kerosen. Prin arderea asta, se formeaza vapori de apa. Buun, ce se intampla? La altitudini inalte, temperaturile sunt foarte joase, astfel ca o parte din vapori astia de apa se transforma in gheata.Deci urmele albe pe care le vedem pe cer, adica dungile la moda ale cerului sunt cristale de gheata.
    Si acum vine si raspunsul la a doua intrebare, de ce unele dispar imediat si altele sunt vizibile mai mult timp ? datorita soarelui. Ele dispar atunci cand soarele topeste cristalele. Ce frumos. Uneori soarele nu-si bea lapticul de dimineata si nu are putere mare, e obosit si slabit:)))) . :*:* va pup

    RăspundețiȘtergere
  21. De la apariţia avioanelor cu reacţie, ne-am obişnuit să vedem pe cer dâre albe în urma lor, atunci când trec pe deasupra noastră, la mare altitudine. Aceste dâre albe – în engleză contrails (dâre de condensare) – depind în special de doi factori: umiditatea ambiantă şi temperatura, foarte scăzută la acea altitudine. Ele pot să fie alcătuite din fine picături de apă condensate sau din cristale de gheaţă şi de zăpadă.

    Aceste dâre pot să apară la altitudine joasă, aproape de nivelul solului, doar în zone cu un climat extrem de rece (Antarctica, Arctica) şi constituie un serios handicap pentru circulaţia aeriană. La altitudine, aceste condiţii se manifestă regulat începând de la 9000 de metri. Dârele pot rămâne vizibile mai multe minute înainte de a fi dispersate de vânt, gradat, până când dispar complet. Aceste dâre de condensare, nefiind formate decât din molecule de apă, sunt aproape inofensive, mai ales prin comparaţie cu poluarea pe care o singură turbină de avion o generează, datorită arderii carburanţilor şi ai altor agenţi chimici. Dârele de condensare [contrails], fiind compuse din vapori de apă, se disipă după o scurtă perioadă de timp. Conform meteorologului Thomas Schlattes de la Administraţia Naţională Oceanică şi Atmosferică a Statelor Unite, ele nu se pot forma decât la temperaturi de - 60°C şi mai mult, la niveluri de umiditate relativă de 70% şi la altitudini foarte mari. Mihaela N.

    RăspundețiȘtergere
  22. Le-ati vazut cam de vre-o 12 ani pe cerul Romaniei! Aparent par darele lasate in urma de motoarele cu reactie ale avioanelor… Doar ca … nu e asa ! In mod normal, gazele arse de la turboreactoare sunt … vapori de apa (culoare alba), CO2 si putine alte componente gazoase care se imprastie rapid, fara a lasa urme lungi sau persistente. Ceea ce se vede in zilele noastre, acele urme fumurii, care se ingroasa apoi formeaza o pacla cetoasa ce tinde sa acopere cerul… sunt cu totul altceva! Acelea sunt dare chimice (chemtrails), imprastiate cu buna stiinta si…rea intentie, care polueaza aerul, si produc efecte din cele mai daunatoare sanatatii! Ameteli, dureri de cap si musculare, insuficienta respiratorie, stare de slabiciune, etc. Mihaela N.

    RăspundețiȘtergere
  23. Toate aceste dungi pe cer , sunt aruncaturi din avion , o urma obisnuita de avion dispare dupa cateva clipe dupa ce avionul trece , ceea ce nu se intampla in cazul substantei care se arunca intentionat din avioane , care raman pe cer ore intregi....Flori Mocofan

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca a-si fi intrebata pe strada de reperezentantii proiectului care sa cuprinda aceasta tema a-si spune la intamplare ce mi-ar veni a-si improviza mai precis...raspunsul direct ar fi ca sa ne dam seama ce e pe cer si sa nu confundam unele aparitii cu OZN-uri:))..cum fac multe persoana..
    Dar stintifiic consider ca Cu toţii ştim că un avion cu reacţie lasă în aer dîre albe de condens produse de motoare. În funcţie de condiţiile atmosferice aceste dungi rezistă pe cer cîteva minute.
    Există, însă, un alt gen de dîre, numite de adepţii Teoriei Conspiraţiei – chemtrails – urme lăsate tot de avioane, dar de natură chimică (ce rezistă cu orele pe cer) cu rolul de a împrăştia diferiţi agenţi patogeni precum virusul AH1N1.Pantiru Issabella

    RăspundețiȘtergere